Üst seviye İngilizceyle intten para kazanma şansı var mı?

Arkadaşlar merhaba iyi bir İngilizcem var. ingilizcemi kullanıp para kazanacağım bir yer var mı veya bir site ya da herhangi bir şey, bilenler varsa yarcimci olun lutfen
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

1 2
  • Video çekerim dersen youtube da beraber kazanabiliriz
    • video çekemem reis :/

    • Çekemezsen başkalarının başarı hikayelerini izlersin

    • izleriz ne olcak be çok izlettik biraz da izleyelim

  • evet çeviri yapabilirsin ders verebilirsin
    • nerden yapıcam çeviriyi hiçbir şey bilmiyom öğrenciyi nerden bulacam

  • Çok mu paraya ihtiyacın var
    • yok hyr paraya ihtiyacım yok da öyle kafam esti madem ing biliyom bir işe yarasın diye

    • İngilizceyi ne kadar süredir biliyorsun?

    • 3 senedir

    • Hepsini Göster