Zengin oldum ama her şey iyi olacak mı?

psikolojim battı hedeflerime ulaşamadım okulu bıraktım arkadaş aile hepsine kapıyı gösterdim. 25 yaşındayım. 2 ay sonra çok zengin olacağım ama hissetttiğim tek şey hayattan bıkkınlık ve istekszilik. allah benle dalga geçiyor gibi her şeyden bıkmışken param olması ne kadar b ok tan. sizce hayattan nasıl Zevk alabikirm
1 0

En İyi Kız Görüşü

  • kamp yap
    paten/buz pateni kay
    bisiklet sür
    alfa kitap/altın kitaplar/scala yayıncılığın bilim kitaplarını oku
    youtube güldür güldür/olumlu bak/ayhan tarakçı/barış özcan/evrim ağacı/popular science türkiye/haluk tatar/argonomi kanallarının videolarını izle
    kokulu çiçek yetiştir
    alize puffy fine ile battaniye ör
    sosyalleş arkadaş edin
    film izle
    sana göre bir film var: mandıra filozofu
    yabancı dil öğren çeviri yap
    aşık ol sevgilin olsun
    hayatında küçük hedeflerin olsun
    mutlu olmaya çalış

    • bir de kedi besle çok iyi gelecektir

    • soruma istediğim cevabı bir sen vermişsin, ama örnekler berbat :D

    • kedi hariç

    • Hepsini Göster

En İyi Erkek Görüşü

  • Ne oldu lan loto mu tuttu

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4 3
  • Yani biraz durumu olmayan bir kaç aileye yiyecek yardımı yap. Hayvanları sev. Çocuklara çikolata al. Manevi olarak biraz güçlen. Kendini ödülendir en çok yapmak istediğin hayalini gerçekleştir. :)

  • Olacaksın

    • uzun hikaye oldum ama kullanmayı bekliyorum diyelim

    • Bizi de gör

  • Para eline geçince görürsün zevki

  • Çok varsa banada versene biraz reis

  • Bende fakirlikten bıktık neler çekiyorum bilsenn

    • ne çekiyorsun anlat moralim düzelsin

    • Sıkıntı anlatınca moralin mi düzeliyor

  • Aniden nasil zengin oldun bizede ver taktik?

  • Bas harfin E mi?

    • E vet

    • Son harfin N mi?

    • N noldu

    • Hepsini Göster