+1 yıl

Jessian Gravel güzel mi?

Francisco Lachowski ile evli olan Jessian Gravel'i güzel buluyor musunuz? Sizce Jessian Gravel güzel mi?
Jessian Gravel
Jessian Gravel
1 0

En İyi Kız Görüşleri

  • Güzellik göreceli bir kavram, ama genel olarak güzel bulunuyordur. Çünkü güzellik kriterlerine uygun görünüyor. Bence Jessian Gravel güzel değil o kadar da...
    ama bu da zevk meselesi

    Francisco Lachowski ve eşi
  • Ben begeniyorum güzel kadın dudakları fiziği vs. Siz sevmeyi ssadece dış görünüş olarak algiliyorsunuz ama adam belki de sizin görmediğiniz seyi gördü ve evlendiler😉

  • Bence kadın güzel hem de çekici. Albenisi yüksek bir kadın. Birçok ünlü marka ile çalışıyor zaten modellik yapıyor. Ben Jessian Gravel'i beğeniyorum.

En İyi Erkek Görüşleri

  • Çok güzel bir kadın bunu beğenmeyen yoktur bence. Fiziği mükemmel, zaten modellik yapıyormuş. Ben beğeniyorum bu hoş kadın.

  • Ben beğeniyorum çok çekici görüntüsü var. Ayrıca fiziği de çok güzel. Ben olsam ben de evlenirdim

  • e güzel hakikaten... ya da karizma bilmiyorum ama beğendim ben...

    • bendensin. çünkü güzel değil

    • karizmatik mi ozaman bir begendiriyor kendini güzel olmasada sanırım duruş meselesi...

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

22 22
  • ilişkiler dış görünüşe bakmıyor seni salak. ve bu kadın senden bin kat daha güzel olduğu kesin, kiminle evlenip evlenmemesi seni ilgilendirmez, kadının çok güzel yüzü, fiziği var ve senden daha güzel. şimdi sus ve kezbanlığını içinde yaşa seni kıskanç aptal

    • değil neresi güzel Allah aşkına

    • kadinin en kötü fotosunu koymussun😄

    • kendisi attı. normalde ki hali bu. shopsuz

    • Hepsini Göster
  • Bence bu seni ilgilendirmiyor onunla evli olmasini hazmedemiyorsun diye güzel olmadigini onaylatmak istiyorsun

  • Ne güzel ne çirkin aşk tiple olan bişey değil zaten

  • Her şey tip değil, ergen.

  • İdare eder de çok güzelliği yok

  • Ben bundan daha güzelim lan.

  • Asil duruyor begeniyorum

  • Sen daha guzelsin dimi allahin tatlısı seni

    • Evet bebeğim. çoğu herkes öyle olduğumu söylüyor. öyle bir şey olmasaydı paylaşmadım.

  • Güzellik herkese göre farklıdır

  • Francisco ile evli zaten 😒 sevmem

  • Güzel gayet doğal hem ama franciscoya olmuyor

  • Hayır bence

  • Aynen a*mk

  • degil

  • kadın kac yasında

    • sence kaç gini

    • 37-40arası gibi duruyo

    • 27 yaşında kocası Francisco lachowski bence çok çirkin

    • Hepsini Göster
  • 10/4

    • 4/10

  • Değil

  • evet

  • Aşk tipe bakmıyor

    • bence bakmalı biraz. abi Allah aşkına baksana zerre bir güzellik yok

    • Güzel bir bayan bence.. mükemmel olmasıma gerek yok

  • Daha Fazla (24)