Kadınlar

Rihanna mı daha güzel Barbara Palvin mi?

Bence Rihanna. Efsane bir kadın ya. Güzelliğini kıskandığım tek kadın diyebilirimm
0 1

En İyi Kız Görüşleri

  • Barbara Palvin kesinlikle.
    Rihanna neden saçma bir şekilde kilo aldı, onu da hala çözmüş değilim.
    Zayıf hali yakıyor cidden ama yine de bir Barbara Palvin olamaz. Sadece güzellik açısından bakıyorum tabii ki, yoksa Barbara Palvin'e göre çok daha çekici ve sexy bir kadın olduğu net.
    *Gecen bol olsun.*
  • Nesini beğeniyosunuz şu Rihanna nın bir klipte göğüslerini ortaya koymuş o ne ya kapkara ve sarkık kahverengi uçlu iğrenç göğüsler bir de gururla sergilemiş :-D

En İyi Erkek Görüşleri

  • Barbara Palvin diyorum. Rihanna makyajsız çok kötü bir yüze sahip. Tabi ki herkesin zevki de farklıdır saygı duyuyorum.

    Bu görüş Alakasız görüş olarak kaldırılmaya uygundur kaldırabilirsiniz.
  • Rihannanın çingeneden farkı yok nasıl güzel buluyorlar anlamıyorum.
    • Güzel olmak için sarı saçlı, mavi gözlü mü olmak gerekiyo?

    • Öyle bir şey iddia eden oldu mu? Ağzımdan sarı saç mavi göz kelimesi çıktı da mod larmı gizledi ya daha önceden öyle bir iddiamı attım ortaya? Lütfen mantıklı bir açıklama yap fındık kurdu.

    • Çingeneden farkı yok dedin. Bunu baza alırasak esmer ten sevmediğini anlarız. Çingenelerin de pek renkli gözlü ve sarışın olmadığını biliyoruz. Yani dolaylı yoldan sarı saçlı, beyaz tenli, renkli gözlüleri sevdiğini söylemiş oluyosun.

    • Hepsini Göster

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

30 35
  • Rihanna.
  • Barbara elbette
  • Barbara tabiki de.
  • Rihanna elbette
  • Kesinlikle Rihanna. Fizik olarak çok çekici ve bunun yanında çok sempatik bir kadın.
  • Rihanne bir idol.
  • Barbara Palvin daha güzel. Rihanna'nın da şarkıları güzel. Ama en iyisi patlıcandır der giderim.
  • Rihanna çöktü son zamanlarda o kilo ney öyle :D
    • Kilo ona fazlasıyla yakışıyo ama

    • Şaçamalama kilo mu yasıkıyor senın gözün körermiş :D

    • Kilolu kadınlar çirkindir diye bir şey mi var? Ben ve daha bir çok kişi Riri'ye kiloyu yakıştırıyo. Yani kilo yakışana yakışıyo

    • Hepsini Göster
    • hatun afro güzeli eksileyen vatandaş yakından gördün mü?

  • rihanna
  • Ben daha güzelim lan
  • barbara manken olan
  • Sen kanka
  • Rihanna benceeee
  • Riri elbette.
  • Rihanna bencede
  • Rihanna.
  • 2 side güzel rihannayı takip etmiyorum ama barbara efsane en sevdigim kadın tipi
  • Rihannayi begenmiyorum. Siyahi kadinlar bana albenili gelmiyor.
    Barbara ise muazzam bir kadın.
    Gerçekten "kadın"
    Kaidn gibi kadin derler ya, oyle
  • barbara :)
  • BARBARA
  • Barbara bence
  • Barbara hani şu manken olan
  • Yıldız Tilbe😂
  • Kesinlikle Barbara ^^
  • Barbara
  • Rihanna diyorum tam bir dişi kadın gibi kadın.
  • barbara manken olan
  • İkiside çok güzel
  • Rihanna
  • ben guzelm 😂 bize bunlardan
  • Barbara palvin 😍
  • Rihanna nın neresi güzel ki
    • Rihannanın da dediği gibi. " güzel olmak için sarı saçlı ya da mavi gözlü olmana gerek yok. Esmersen zaten kraliçesin " :)

  • Barbara tabii ki
  • Barbara
  • Barhanna
  • barbara tabiki..
  • Barbara ❤
  • Barbara
  • Barbara.
  • Barbara..
  • Sen daha güzelsin
  • Barbara bence
  • Tabiki barbara
  • Gigiiii
  • Barbara
  • Barbara güzel
  • Rihanna
  • Rihanna bebeğim
  • rihanna
  • ben daha güzelim
  • Rihanna
  • İkisinde çirkin
  • Barbara Palvin daha guzel.
  • Barbara.
  • Güzelliği seks se borçluymuş haberin olsun
  • Tabii ki de Barbara
  • Sen daha güzelsin
  • Guzel benim olmadığı sürece guzel mi cirkinmi önemli değil
  • Mesajlarını açsana
  • Daha Fazla (5)