Kültür Sanat

İzlenilen En Komik Filmler Hangileri? Komik Film İsimleri

Arkadaşlar hayatınız boyunca izlediğiniz komik filmler hangisi? Yerli veya yabancı fark etmez ama komik olsun azcık gülelim. Önerilerinizi bekliyorum.
Güncellemeler:
peki harbi define diye bi film var onu izledinizmi bn izledim süperdi :D
bnm izlediğim en komik film ( ali G ) muhteşemdi ya
0 0

En İyi Erkek Görüşleri

  • dostumusun düşmanmı(Tais-Toi!)

    Sinemalar.com Puanı:

    6.6/10

    IMDB Puanı:

    7.0/10

    Yapım:

    2003 ~ Fransa

    Tür:

    Komedi, Suç

    Yönetmen:

    Francis Veber

    Oyuncular:

    Jean Reno, Gérard Depardieu, Leonor Varela, Andre Dussollier, Aurélien Recoing, Arnaud Cassand, Edgar Givry, Jean-michel Noirey, Jean-pierre Malo, Laurent Gamelon, Loic Brabant, Michel Aumont, Richard Berry, Ticky Holgado, Vincent Moscato

    Senaryo:

    Francis Veber, Serge Frydman

    Yapımcı:

    Said Ben Said

    Görüntü Yönetmeni:

    Luciano Tovoli

    Müzik:

    Marco Prince

    Filmin Websitesi:

    www.taistoi-lefilm.com/flash/index.html

    Süre:

    1 saat 25 dk

    Gösterim Tarihi:

    23 Nisan 2004 (Türkiye)
  • Hababam Sınıfları arasında en iyisi Hababam Sınıfı Sınıfta Kaldı idi. Ayrıca Gülen Gözler de gayet eğlenceli bir Türk Filmi idi.

    Yabancı filmleri tek tek incelesem ve saymaya kalksam 7-8 saat harcamam gerek belki daha sonra yaparım öyle bir yazı.

    İlk üç yaparsam Comedy Genre'sında şayet şöyle olurdu.

    1- Monty Python and the Holy Grail

    2- Frank Oz'un Death at a Funeral'ı (Original version)

    3- Step Brothers

En İyi Kız Görüşleri

  • Bir film vardı adını hatırlayamıyorum ama nerdeyse her dakikasında gülme krizlerine girmiştim, Afrikada bir yerlinin maceralarını anlatıyordu..

    Ama aklıma defelarca izlesem sıkılmam dediğim filmlerdem Hababam Sınıfı serisi, Züğürt Ağa, Tosun Paşa, Kibar Feyzo gelir simdilik.. Kemal Sunal, Şener Şen, İlyas Salman izlemekten çok keyf alıyorum zaten

    Bir dip not; imdb.com sitesinde Hababam Sınıfı en komik 2. film secilmiştir ;)
    • stiletto söylediğin Türk Sineması klasiklerini ben de çok severim. Şöyle bir haber vardı o aklıma geldi aklıma sen imdb'de Hababam 2. diyince link Sanırım bu hislerime tercüman olmuştur. : )

    • Kimbilir daha neler var diyorsun.:)) Ben lisedeyken edebiyat öğretmenimiz Hababam Sınıfı tüm zamanların en komik filmi seçildiğini ve bunu yurt dışında deslerde gösterildiğini söylemişti. İnternette arattım ama bişey bulamadım o yüzden emin oldugum şeyi yazmak istedim :)

  • genelde romantik komediler...

    ama senin onları sevmeyeceğini düşünerek harold and kumar
    • benim onları sevmeyeceğimi sana ne düşündürttü çok merak ettim:)

    • genelde erkekler sevmiyor da ondan

    • ben severim. while you were sleeping diye bi film vardı mesela. çok hoşuma gitmişti.

    • Hepsini Göster

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

95 230
  • Titanik :)
  • Uçak diye bir seri vardı ben çocukken, o seriye çok gülerdim...
  • ''tanrılar çıldırmış olmalı'' diye bi film izlemiştim inanki koltuktan düşersin ölmekten.
  • Blow
  • juno komikti
  • ''Sen kimsin''
  • film değil de
    haybeden gerçek üstü aşk oyununu izlerken çok gülmüştüm o geldi şu an aklıma :D
  • Pardon güzeldi 😂
  • dead pool
  • Hangover onu izlediysen Horrible bosses ona benzer
  • Movie 43
    • hugh jackman ın olduğu kısım sanki south park tan alınmış gibiydi ama iyiydi:D

    • İbabe te iyiydi

  • calgi cengi
  • vizontele( ya kardesım fılmın ısmı bu kısaysa ben napayım )
  • The Hangover 1, 2 &3

    Inan bundan iyisi yok piyasada. yazarken bile guluyorum ahahaha
    • 1i izledim fakat 2 ve 3 pciye indiricem indiremiyorum

    • indirmesen olmazmi? unutulmazfilmler.com'da cok iyi kaliteyle seyredebilirsin. ayrica 2 komik ama 3 daha cok aksiyon :d

  • 3 idiot , barfi hint yapimi imbd puani 08
  • Jack ass serilerini mutlaka izleyin.
  • Süt kardeşler gerilim ve korku birarada Gülyabani
  • Dedemin fişi😂
  • runway cop. birde klasik bir cevap olarak recep ivedik diyeceğim. :D
  • Jim carrey - tum filmleri
  • Yerli: Fasulye

    Yabancı: Euro Trip, Dumb & Dumber, Hangover, Ice Age.
  • *Avrupa Muhabbeti( Euro Trip )

    *Bay Evet ( Yes Man ) - Hele ki jim Carrey'nin Tanrıya bi seslenişi vardı...Sanki kankasına sesleniyo :)

    *Korkunç Bir Film ( Scary Movie ) serisi...

    Hadi bi tane de Türk filmi söyleyeyim ayıp olmasın. Patlak Sokaklar Gerzonat :) Nete düştü mü bilmiyorum.
  • Türkler çıldırmış olmalı gerçekten beni cok güldüren bi filmdi, eminim seni de güldürecektir
  • hayvan, kung fu sokağı
  • Tosunpaşa:/
  • Tosunpaşa
    • cevabi gormeden tahmin etmek

    • : ))

  • harold ve kumar 1-2-3
  • Rat race

  • Celal ile ceren güzeel ☺️
    • Şakamısın sen

    • @batuhanerdinc2017 hee.

  • Düğün dernek
  • şener şen çıplak vatandaş
  • Titanik 2
  • cmylmz funda mentals MMXI
  • Kemal Sunal - ZÜBÜK :))
  • köyden indim şehire :)
  • sağ salim. en iyi turk komedi bence.
  • Çiplak silah 1 acayip komik. Adindan +18 film oldugunu düşünmeyin gercekten gül gül öldüm şiddetle tavsiye ederim
  • şekerpare
  • 21 Jump street
  • Recep İvedik
  • Çalgı çengi .. Kolpaçino .. Hababam sınıfı serisi (2003-2005) .. Sağ salim .. Çakallarla dans .. Recep ivedik serisi .. Muro .. Çılgın dershane .. Çok Film Hareketler Bunlar .. Yahşi batı ..
  • 3 idiots
    • Super bir film

    • Aynen

  • Vizontele bir efsanedir
  • Pardon

  • bu saatten sonra kemal sunal dan başkasının çevirdiği filmi izleyemem ;)
  • Lier Lier, patrondan kurtulma sanatı ;)
  • jim carry filmleri. bay evet ya da truman show
  • songs of the second floor
  • Eyvah Eyvah 3
  • vasabi
  • Korkusuz cengaver - Cüneyt Arkın
  • Küçük adam-Harold ve kumar-Aydaki adam-Bay evet-aman tanrım-vay anam vay-budala dedektif-3 avanak-salak ile avanak

    Sana SAlak ile avanak öneririm belki izlemişsindir diye de alternatifler sundum 2.cı sırada Küçük adam var 3.cü sırada harold ve kumar Aydaki adam- bay evet.. sen seç işte arasından güzellik bakımından sıraladım ben sana ;)
    • çok teşekkür ederim yaa :):)

    • Rica ederim :)

  • sıkı aynasızlar çok güzeldi ya :))
  • küçük adam

    ali g

    diktatör

    amerikan pastası

    çok fena
  • Pıtırcık gerçekten çok komik her izlediğimde kahkaha atarım :D
  • eddie murphy-coming to america
  • ek olarak, salaklar sofrası vardır. eski sayılabilecek bir fransız filmi, yeni verisyonu çekildi mi bilmiyorum, bir aralar çekilecekti
  • Diktatör güzeldi mesela.
  • 3 idiots. izlemezsen at kendini aşağı
    • Bu filmi kesinlikle izlemeyin 3 saat sürüyor ve insanın içini baymaktan başka bir işe yaramıyor

    • oha cidden içini baydı mı? 3 saat sürüyor orasına birşey demem ama eğer hint filmi diye ön yargıyla izlersen tabi zevk almazsın. çok eğlenceliydi.

  • pardon
  • Daha Fazla (205)