Arabanız güzel yanlıyor mu?

VW aracım var çok güzel yan veriyor hiç dağ sola yatmıyor stok olmasına rağmen 16 jantlarla. Arkayı tatlı tatlı bırakıyor çok keyifli :D
Güncellemeler:
2 ay
günçel
0 0

En İyi Kız Görüşü

  • yes, mercedes var
    • mercedeslerin çoğu yanladığında direksiyonu kendi toparlamıyor ve çok fazla açı verebiliyor. seninki direksiyonu topluyor mu?

    • öyle bişey farketmedim şimdiye kadar 😊

    • yani yanı verdin ve direksiyonu bıraktığında kendi dönüyor mu otomatik sen alini direksiyondan çektiğinde?

    • Hepsini Göster

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

1 2
  • Önden çekişli arabayla yanlayamazsın, el freni çekip kayarsın.

    Ayrıca marifet değil.
    • marifet demedim zaten. Direksiyon kırarak da yanlanıyor

  • Vw ler önden çeker arka tatlı tatlı gelmez el freniyle yanlarsın ancak altında olucak bi bmw o zaman yan vermenin tadına varırsın vw de neymiş ya adam gibi adamlar bmw sürer morukkk
    • eski aracım f30 du 190 lık 20 dizel. direksiyon kırarak da yanlanıyor be çok tatlı veriyor arkayı

    • F30 lar eskiden alınırdı şu an fiyatlar tavan oldu hayal arabam e46 m3 csl dir veya e60 m5 bu iki arabadan birine inş sahip olurum

    • ben sattım 4+1 daire aldım zaten :D alınmaz bu paralara

    • Hepsini Göster
  • özel aracım yok henüz arada kiralayıp kullanıyorum
    • kiralayıp yanlama keyifss

    • bazıları bebek gibi oluyor yalan yok