Arkadaşlar çok keyifliyim uyuşuyorum bana ne oluyor?

3 şişe 50 lik Efes pilsen +1 yumuşak icim içtim yarım saatte sünger gibi çektim. Otururken bir şey yoktu çarşıya çıktım yürürken bir şeyler oldu bana. Kafam dönüyor uyuşuyor gidip işkembe çorbası içtim. Bakıp bakıp gülüyorum birden üzülüyorum şu an bile ellerim uyuştu. Olayların farkındayım ama tam degerlendiremiyorum
Özgüven arttı bir de 😂
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

0 2
  • Kanka 3 şiseye nasıl böyle oldun ya 😅😂
    • Anlamadım dayı. Ama kendime geliyorum yavaş yavaş. Etkisi çabuk geçiyor

    • Çok fazla tuvaletin gelir , su iç hemen geçer

    • Bol su içiyorum. Şu an karaciğer yoğun şekilde çalışıyor o etkiyi atmak için. Susuz bırakmamak lazım. Millet sarhoş olmayı marifet sanıyor. Adabına uygun 3 tane içtim çakır keyif oldum ve tadında bıraktım. Devam etsem tadı kalmaz. Böyle iyi yani. İçmek istesem devam ederdim. Gerek yok. Ama bunun kafası da süper. Bünyeye göre değişir. Kimisi alışmıştır. Sürekli içer. 11 tane içse de bir şey olmaz. Ben 1 senedir icmiyordum. 3 tane yetti kafa yapmaya😃

  • Birayla kafası olan da ne bilim
    • Uzun süredir icmiyordum. İkide bir tuvalete gidiyorum bir de caminin tuvalete gittim. Carpilacam 😂😂

    • allah yok zaten ya sıkıntı etme nsndj

    • Tövbe nmbdydijj

    • Hepsini Göster

Sen de görüşünü paylaşmak ister misin?