Spor Beslenme

Covid-19 geçirenler ne zaman aşı olabilir?

Merhaba arkadaşlar yaklaşık 2 ay önce covid olup atlattım aşı sıram geldi ama covid olup atlatanlar 6 ay sonra olmalı diye bir şey duydum ne kadar doğru olsam bir sıkıntı olur mu?
Güncellemeler:
Herkese çok teşekkürler görüşleri için bazı arkadaşlar sisteme düşmez 6 ay dolmadıysa demiş arkadaşlar ben test olmadım evde kendim atlattım sanırım bu yüzden aşı sıram geldi.
3 4

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Bu sizin tercihiniz değil. İsteseniz de olamazsınız. 6 ay olan süre birkaç gün önce 3 aya çekildi. Önümüzdeki ay aşınızı olabilirsiniz. Sağlıklı günler dilerim.

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

37 36
  • 6 ay sonra
  • 3 aya indirilmişti bildiğim kadarıyla
  • evet ben de öyle duydum
    • asi olmak saçmalık.. olanlar da covid geciriyor

  • 3 aya düşürüldü ama tek doz aşı oluyorsunuz çift değil.
  • 6 ay sonra
  • 3-4 aya düşürdüler galiba
  • Bir de Covid geçirdiysen tek doz oluyorsun. Ama ne zaman oluyorsun onu doktoruna danış bence.
  • 6 ayın dolmadan randevu alamıyorsunuz
    • Covid geçirdim ama test olmadım evde kendimi izole ettim 15 gün o yüzden sistemde geçirdiğime dâir bir şey yok o yüzden sıra verdiler heralde

  • Normalde 6 ay sonra olunmasi lazım ama bakan 3 ay sonra olabilirsiiniz dedi
  • Öyle bir şey olsa randevu almana izin vermez ya da alsan bile iptal eder.
  • 6 ay sonra diye biliyorum
  • Yok kanka git ol sen
    • : D

  • Evet 6 ay sonra aşı yapılıyor o da tek doz oluyor.
    • Doktora söyle bari de yanlışlık olmasın dostum, ters etki olur falan.

  • 6 ay sonra
  • Sorunun görselin de ki hatuna vuruldum:d
  • ben kasimda covid oldum dr filan da gittim. gecen hafta asi cikti bana
  • 6 ay sonra olabilirsiniz
  • 3 aya indirildi o süre
    Ayrıca tek doz yeterli
  • Normalde sıra vermemeleri gerek? 6 ay bekliyeceksin gecirmissin ztn
  • O 3 aya düştü.
  • Evet öyle bir şey var ama o 3 aya indirildi
  • Covid olup atlattığınız için vücudunuz da zaten şu an antikor var. Süresi 6 ay. 6 ay bitince aşı olabiliyorsunuz. 2 ayı geçmiş zaten..
  • 3 ay sonra
  • Ama saglik calisanlari korona gecirseler dahi hemen olubiliyorlar 🤔
  • Birkaç gün önce sağlık bakanı açıkladı. Covid geçirip atlatanlar 3 ayda aşı olabilecekler. Büyük ihtimalle siz gelecek ay aşı olmalısınız.
  • 6 ay sonra
  • İyileştikten 180 gün sonra
  • Biz İsrail'de 3 ay sonra oluyoruz.
  • Şimdi 3 aya indirdiler süreyi ama güvenilir bulmuyorum aşıyı
  • 6 ay geçmesi gerekiyor aşı olmaları için ve 1 doz vurulacak.
  • bunu doktora sorman daha mantıklı değil mi? bizler doktor değiliz
  • Bende Covid-19 geçirdim net 6. ayını doldurmuş olman gerekiyor aşı olabilmen için ben aşı olmaya gittim aşı yapmadılar bana 1 günüm kalmıştı 6. ayımı doldurmama onu bile kabul etmediler
    • 3 aya düştü süre

    • Bilgim yoktu teşekkür ederim 😊 Aşı zamanı geldi geçti bile 14 gün 😊

  • Almak istesen de alamiyorsun randevu zaten 6 ay beklemelisin
  • Covid gecirrdikten 2 ay sonra
  • 3 ay sonra
  • Ben de Nisan ayında geçirmiştim, Salı günü oluyorum. Mhrs den bakabilirsin
  • 6 ay
  • Yanlış bence
  • 6 ay sonra deniyordu
  • Bunu doktora danışman gerekiyor.
  • 6 ay olmadan sıra gelmiyor diye biliyorum ama?
  • 1 aya düştü diye duymuştum ve tek aşı olacaklar covid geçirenler.
  • 3 aya düştü o süre
  • Bir ay daha beklemeniz lazım o zaman aşı olabilirsiniz. Covid geçirenler üç ay sonra aşı olabiliyor.
  • Ben 2 ay sonra aşı oldum. Yani geçirdikten sonra. Almanya’da yapıyorlar Tek doz ama. Covid geçiren biontech ile tez doz yeterli. Dikkat et 2. Yapma sakın
  • 6 ay sonra
  • Hayır, 3 ay...
  • Geçirenler 3 ay sonra olabilyor şu an. Zaten randevun çıkar sistemde. Bir de biontech olursan tek doz olmn yeterli ikinciyi olmayacaksın.
    • Gercekten mi ya tek doz yetiyor mu geçirenlerde?

    • @Cnmsnn0787 evet ama biontech olması lazım.

  • Bıktık aşıdan da virüsten de artık
  • Test olmadığın için sisteme düşmemişsindir 6 ay sonraya randevu veriyorlar
  • Onu 3 aya düşürdüler şimdi haberin olsun.
  • Geçirenler eskiden 6 ay geçmesi gerekiyordu ama artık 3 aya düştü
  • 3 4 aya düşürdüler
  • Bende 2 ay once covit atlattim asimida oldum valla
  • Bence herkes bı an önce olmalı
  • 6 ay sonra
  • 6 ay
  • 7 ayı doldurunca
  • 1 ay
  • Bende Nisan 'da olup atlattım 3 ay içinde olabiliyorsun. Benim sıram geldi mesela biontech öneririm
  • Daha Fazla (13)