Football Managerlik oyununda takım önerilerinizi bekliyorum ama büyük takımları söylemeyin?

daha dogrusu hiçbir ligin büyük takımını ilk 3 takımını söylemeyin

Güncellemeler:
1 ay
5 büyük lig ve türkiye ligiyle ilgilenmiyorum barcanız realiniz ilgilmi çekmiyor ona göre yazın
1 ay
kkhkjkhkj
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2 6
    • nedir bu

  • Hocam Esenler Erokspor nasıl

    • yani sen aklınca şimdi diyorsunki türkiyeden feneri gsyi beşiktaşı al veya barca real takıl en kötü şöle dortmu schalkeyi falan al diyorsun bende diyorumki burada zevk nereede fm yapımcıları veya fanatikleri bile seçilecek takım önerilerinde mesela ferancvaroş demişler çok köklü ve başarılı klüp veya ilk kurulan galler takımı wrexham fc şu an ingilterede 4. ligde bunları eski haline getirmek modern futbola meydan okumak falan bunlarla ilgilenmiyorsun diymi siz neeymmeer ronoooldooo psggeee cityyyy dimi

  • oynamıyorum

    • soruya cvp yazmaman oynamadıgın anlamına gelir.

  • Galatasaray

    • usta soruyu okudunmu?

    • Okudum şimdi o zaman Barcelona

    • oruçlumusun?

    • Hepsini Göster
  • portekiz takımı olabilir iskoçya takımı olabilir.

    • kim hangisi mesela

    • mesela braga olabilir. hearts dundde united

    • oha bragaya küçük takım diyorsun? bizim ülkenin insanı kadar kendini bir şey zanneden insan yoktur muhtemelen bizim 3 büyükler sana göre schalke ayarında takımdır braga avrupa finali görmüş takım yaw braga diyen trabzonsporda demesi lazm mantıken?

    • Hepsini Göster
  • Adana'yı al

    • hangisini

  • Ben anlamam

  • Oynamiyorum hic

    • keşke hiç yazmasaydın.