Spor Beslenme

Hangi süt ürünleri markasını tercih ediyorsunuz?

Sizce, hangi süt ürünleri markası daha güzel ve tatlı? Ben, Ülker İçim diyorum. Adamların her ürünü taze süt gibi tatlı ve diğerleri gibi kokmuyor. Bilhassa yoğurtları.. Ha, derseniz ki soracak soru mu bulamadın lan lale; haklısınız :/
Bim'den alıyoz.
A seç
Demircan yoğurt çok ucuz ya la.
B seç
Sefa .ezevengiyiz; Silifke'den özel getirtiyoruz.
C seç
İsviçre Rokforu kullanıyorum canım. Şarap alır mıydın?
D seç
Heidi'nin dedesi gönderiyo köyden.
E seç
0 0

En İyi Erkek Görüşleri

  • Sütaş daha iyi gibi ama bu konuda pek takıntım yok. Ülker'in süt ürünlerinde de hep dikkat ediyorum, adamlar üretim tarihini yazmıyorlar, sadece son kullanma tarihini yazıyorlar.
  • Heidi'nin dedesi, dedemin halasının oğlunun eniştesi.. :))
    • Ucuza bi Milka ineği kapatabilir miyiz kurbana?

    • ben sordum 7bin den aşağı bırakmadı burdan alırım daha ucuza dedim.. git kardeşim al ordan o zaman dedi.

En İyi Kız Görüşleri

  • yoğurtta tikveşli sütte pınar peynirde ezine özel.

    yazlığa gittiğimde tamamen doğal yoğurdu kendim mayalıyorum
  • amcamın çiftliğinden sadece organik süt içiyoruz :)

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

35 31
  • babam bim e ne kadar sert çıkışsa da annem inatla bim den çıkmaz :) çok beğeniyomuş sütünü yoğurdunu bildiğin süt tozu kıvamında.

    değişik markaları alıyorum ben. mis, sütaş, ülker, v.s.
  • Heidi'nin dedesiyle arazi anlaşmazlığına düştüğümüzden beri marketten o gün hangi markanın kutusu gözüme güzel görünürse o markayı alıyorum.
  • bim firmasının kendi ineklerinden sağdığı kalite bir süt içtikçe antidepresan etkisi yaratıyo ismide La havle ve kuvvete süte :)
  • içim
  • Nova süt çok güzel peyniride güzelmiş onuda bu gece denerim
  • Heidi'nin dedesi getiriyor köyden.
    • _r :) Öğretmen olduğumuzu belli edeceğiz illa ki. :)

    • Bizim köy modern ineğimiz bile yok. :)

    • Ne havası ya hu? Çok ayıp. :)

  • Katılıyorum sana Ülker içim süt kullanmaya çalışıyorum...
  • süt sevmiorm ama heidi'nin dedesi sütü sağıp sağıp bize getrio
  • Aoc nin ki.
  • bim,dimes,mova.
  • bızım sutcumuz getırıyor hıh
    • hıh ne?

  • sütü kaynağından içeceksiniz gerçi süt ve süt ürünleri sevmem
  • lan jale değil miydi o ? .p
  • dost ülker yörsan:)
  • Heidi'nin dedesi gönderiyor.
    • :D haahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahhahhahahaahahahah +1000000

  • moova moovaa :D
    • ne moooovaymış be..

    • tadı cok guzel yaa :) önceden sek içiyodum ama moovanın daha iyi ol.karar verim Pınar desen bozdu

    • iyi iyi, afiyet olsun..

    • Hepsini Göster
  • Allah... yarıldım ya E :DD
  • süt işi tehlikeli iş öyle tanınmadık ucuzlardan kaçının derim siz sütün temizlik yapılırken içinden çıkanalrı bir görseniz ömür billah bir daha süt ve süt ürünlerine yaklaşmasınız
  • danone .
  • Bimden alıyoz.
  • Yörükoğlu
  • pınar
  • ülker içim süt ve dost sütün :D analizlerini ben yaptım 2 hafta boyunca :D ıkı sutte aynı ambalajları farklı sadece ashdhfjgkshs
  • sek fana değil yaa alışkanlık yaptı
  • pınarcıyım kardaş ama taze bitmiş.
  • Haidi :)
  • Mova, Dost ve dedemin mandırasını tercih ediyoruz :)
  • Sefa .ezevengiyiz; Silifke'den özel getirtiyoruz
  • bimden kibrit bile almam kaldı ki içinde ne olduğu belli olmayan süt alacağım
  • sek süt :D
  • Muratbey'in o iftardan önceki reklamını gördükten sonra Muratbey diyorum :)
  • mova <3 öneririm çok güzeel
    • öyle bi marka mı var ya?

    • evet mor karton kutuda :)

    • ambalajı cok orjınal;)

  • İneklerimiz var.
  • Yörsan
  • Bazen A bazen B :)
  • ülkerin peynirleri güzel (bimde satılıyor galiba)

    yoğurdu annem yapıyor( hazır yoğurt yiyemem)..tadı güzel gelmiyor sadece:/
  • Pınar, yörük, D şıkkı süperdi :D
  • pınar light süt
  • Le süt :)
    • yeni mi çıktı o?

    • evet yeni çıktı :D

    • süt içen çocuklar, gelişim, kalsiyum bla bla bik bik..

    • Hepsini Göster
  • ineğim var hanım yapıyo kendi
    • tıhahaha .))

    • Sarıkızınız mı var? Bana bundan hiç söz etmedin :D

  • MOVA MOVA.:)
  • bimmm dossss sütttt candırrr :)
  • sek
    • iğrenç ötesi.

    • günlük süt? ayrıca ülker filan kullanmam

  • Dost süt :D
  • süt olarak organık sutu tercıh ediyorum ama pastörıze olarak pınar ve mova markasını tercıh ediyorum ,ev yogurdu yiyorum peynırı unal tam yaglı alyorum
  • hangisi ucuzsa
  • Heidi'nin dedesi gönderiyor köyden.
    • Sizin köyün sütleri iyiyse gizemli gönderiyor köyden yaparız bir dahakine :)

    • Havan batsın. :)

  • cCc Dost süt cCc
    • adsdafsdfads

    • hehehe

  • insan memesi severim, mümkünse süt falan vermeyen bir cins olsun. zaten o sütü bebeler içmeli.
  • bim deki dost süt turkiyedeki en kaliteli ve hesaplı süttür... yandaş degilim.. gıda muhendisiyim
  • insan sütü bence en iyisi :)
  • pınar süt dost yoğurt
  • ne getirirlerse o süt içmek gibi bir alışkanlığım yok farklı farklı alıyor ev ahalisi
  • namlı dan alıyoruz bi ayranı yorsan bide yoğurtu tikveşli alırız gerisi namlı
  • Yeni yetme bebeler 50 tane marka saydı.Bizim buraya hala mahalle sütçüsü gelir süt güğümü ile.Olmadı iş icabı şile agva tarafına gittigimde oradaki köylerden alırım.Tadı paha biçilmez.
  • tekirdağ yaş üzüm :)
    • nabeysin be kızancık?

    • şaka bi yana tabi mova falan diyenleri sallayın süt ve süt ürünü pınardan sorulur bunu bilir bunu söylerim kardeşlerim hadi benim canlarım :)

  • Bim'den alıyoz.
  • Bim'den alıyoz.
  • tikveşli ve eker tercihimdir
  • Daha Fazla (6)