Kollar kaç cm gençler?

Kollar kaç cm sporcular nerde
Kollar kaç cm gençler?
1 0

En İyi Kız Görüşleri

  • Oy yerimmm
    • Gelde ye o zamannnn güzelim 😂

    • İzin veriyorsun yani 😂 yiycem kolunu 😄

    • Her daim izin veriyorum 😂😂

    • Hepsini Göster
  • 40 mı
    • Benim mi benimse 43

    • Seninkini tahmin ettim zaten benim kolum nasıl 40 olabilir

    • Bilemem vallahi ne kadınlar gördüm olur mu olur 😂😂😂

    • Hepsini Göster

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2 5
  • 10 gibi
    • Senin kolların mı😂

    • Yooo

  • Ölçmedim
    • Hhahaha replik geldi aklıma 😂

  • Sağ 40 sol 39.5
  • 20 cm
    aa pardon kol soruyomuşsun, bilmiyom zayıfım ben
    • Dayı işin gücün sapıklık a@q

    • pembeli olmadığım için mi takibe al demedin :/

  • 32 max
  • 45 cm
    • Senin kollar mı 45

    • Senin kolun

    • 43 kanka

    • Hepsini Göster
  • 39.5 falandır
    • 43

    • Küçük duruyor kardes

    • Doğrudur kanka

    • Hepsini Göster