#YeniAXEetkisi

Sizce sigara içmeli miyim😂?

hiç sigara icmeyen biriyim ama artik cidden icmeye kararliyim sebebi zaten ölücez 2 3 dal icsem baya bi zarari olurmu ne diyorsunuz?
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4 3
  • Demezsem. olmazdi kafanı silkiyim kafani.
    • On yargili olmayalım knk

    • Ön yarqı değil kanka mantiksiz geldiqi için dedim

  • 10 yıl sonra merdivenden çıkarken öhööö diye başlarsın
    • Ahbenim bi dertlerimi bilsem benden de yak bi dersin :(

  • Sen bilirsin
  • Başlama ama bitane tadına bakmak amaçlı içe bilirsin sonuçta ölümlü dünya barı tadına bakmış ol ama öyle güzel bir tadı yok soyyliyyim artı sakın devam ediyim deme bağımli filan da olma SAKIN
    • Ya iyi guzel diyorsun da cok bikinim hayata kimseyle anlaşamıyorum ölürsem de sigaradan olurum hiç de zerre pisman olmam

    • Yok be

    • oyle beeee

  • Bu nasıl bir soru😂hiç içmediysen başlama kardeş. arkadaşların kullanıysa onlarla, kararlı bir şekilde bi tane yakmak sorun olmaz gibi. tek başınayken içilmez zaten bu illet.
  • hiç başlama derim
  • Hayır
    • Ya iyi guzel diyorsun da cok bikinim hayata kimseyle anlaşamıyorum ölürsem de sigaradan olurum hiç de zerre pisman olmam