Stil

Cool Erkek Ne Demek? Nasıl Cool Olunur?

Bu cool erkek tam manasiyla ne anlama geliyor. Kime cool erkek denir?
0 0

En İyi Erkek Görüşleri

  • Cool erkek egoist erkek demek veya şerefsiz erkek demek değildir. İnsanları çözmüş, tabiri caizse insan sarrafı olmuş birisidir (bu doğuştan gelen bir yapı) diğerleri gibi yapmacık hareketlerde bulunmaz, kızlara yavşamaz, fakat oda kızların peşinden koşar, Kendini olmadığı biri gibi göstermeye çalışmaz, zeka seviyesi düşük espirilerden hoşlanmaz bu yüzden arkadaş ortamlarında pek espiri yapmaz, hatta hiç espiritüel birisi değildir, insanlara değer verir ancak ne hikmetse dışarıdan umursamaz havasında görünür, Bir konuşmada seni umursamıyordur 5 dakika sonra bir bakmışın seninle kanka gibi sohbet ediyordur. Asosyal değildir insanlarla nasıl konuşulacağını bilir, sohbeti doğaldır, mimiklere önem verir. Fakat kendisini kıskananlar tarafından sürekli; Egoist, Asosyal, Umursamaz, Havalı yaftaları yapıştırılır. Ha bu onun umrunda mı? tabi ki değil.
    • Bu sensin galiba bukadr ayrintili anlatigina gore :D

    • Ben okuyunca kendimi hissettim katılıyorum dostum aynı fikirdeyim herkesle konuşmıyorsun insan sarrafısın öyle yapıncada egoist oluyon bir kızla konusunca not mot isteyince yavsadı oluyo hemen

  • Doğdu cevabı bu.

    Cool erkek veya kadın manasında aslında farklı renkleriyle takılanlara denilir. Mesela örnek olarak bir erkek eğer kırmızı, sarı, yeşil, mor, karışık renkli gömlek giyinmiş ise ve pantonu daha değişik bir şekilde gözlükte takmışsa o kişi "Cool" sayılır.

    https://i.hizliresim.com/ZQd81G.jpg

En İyi Kız Görüşleri

  • kimse umrunda değildir herkezin değer verdiği kişiyi o umursamaz herkezden farklıdır hayattan soğumuş bir tiptir :D bana göre dikkat çeker ama bunun farkında değildir nerde ne yapması gerektiğini iyi bilir kelime anlamı havalı demek kime havalı diyosanız artık :SD
    • Asosyal bir tip yani pek konusmayan falan

    • asosyal gibi görünür diğerleri gibi şimarık değildir ya kimseye değer vermeyen bir tiptir ama hiç beklemediğin bir anda senle konuşur o zman senin için özel biri olur çünkü bulunmayan hint kumaşı gibi :D

    • Vay ak

    • Hepsini Göster
  • Bence güzel giyinen erkek net cool dur

    40.media.tumblr.com/.../...cvO3NW1rkt5oto1_500.jpg

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

23 43
  • Onlar gibi mi olmaya çalışacaksın, anlatayım deri ceket vazgeçilmezleri saçlar yapılı olur ve çoğunun saçı son bir kaç senedir tüm erkeklerin yaptığı saçtandır ortalıkta kasıntı gibi gezerler kendileri yürüyen egodur ama cool değil komik gözükürler çünkü samimiyetsizler
  • Cool erkek, havalı erkektir. Havalı erkeğe denir.

    Bunu açıklamak zordur. Şimdi bana göre havalı erkek başkadır başkasına göre bambaşka..
    • Kibirli egoist insanlari kucumseyen tiplere havali denmio mu?

    • Bana göre havalı insan öyle değil.

    • Hmmm

  • Cool erkek benim acimdan bu demek: illegal islerle ugrasan, ama genede agir görünen disa dogru, cok zeki ve bilgili olan. Kendisini savunmayi bilen, kimseyi takmayan, esmer, büyük ve yakisikli olan. Bir odaya girince odanin havasini degistiren karizmatigiyle. Konusmasi, konusurkdn kullandigi kelimelerle farkliligini gösteren. Kisaca kendisini bir Kaduna hasta eden.
    • Kadina*

  • herkese konuşmaz havalıdır az egoludur öyle :D
    • Cekici mi sence

    • bilmem daha çok düşünce ve fikirlere önem veririm

    • Hmmm

  • Böyle gizemlı takılan herkezle yüzgöz olmayan herkezi kaile almayan ukala ibişler :D
  • Cool erkekler beceriksizlikten dolayi asosyal olan kisi arasinda cok ince bir cizgi var ayirt edebilmek gerek
  • Hayatı pek sallamayan kimseyi umursamayan kimseyle fazla ilgilenmeyen erkek şekli
  • Valla ben cool olduğumu lisede fark ettim. cunku okula girerken kahvem sigaram elimdeydi tek takilirdim ne bileyim kimseyle anlasmak istemezdim genelde tek basima savasmayi kendi isimi kendim halletmeyi sevmisimdir. cok talibim olmustu lisedeyken ama ugrasmamistim. hala daha oyleyim galiba. tipim var soguk mizacim var agirbaslilik sertlik felanda var. ama coolum diye kendime diyemem sonucta bu goreceli bir kavram.
  • Bilmem ki = )
  • hayatında cool erkek nedir diye hiç merak etmeyenlere
  • Bakimli kolay kolay kimseyi umursamayan zeki erkek tipi bence
  • Allahın kuulu.
  • Kimseyi siklemeyene denir
    • Hahahaha saglam güldüm valla 😀😀😀

    • Eğer cool erkek böyle biriyse vay be cool biriyim ozaman ben

  • Cool insan doğaldır. Ama cool olmaya çalışan insan ise kendini daha ezip yapar.
  • Çok düşük bir şey
  • cool erkek kimse bir tarafında olmayan adama denir kimseyi umursamadan rahat davranan bilen adamlara
  • fazla konuşmaz fazla espri de yapmaz haliyle. Ağır takılır birisiyle tanışmak için kasmaz.
    genellikle karizmalarini kullanirlar.
  • deri giyinen, cebinde gazetesi, elinde kahvesiyle herseyi gögüsleyebilen, arada zekice savasan, bunaldiginizda mizahiyla güldüren, firtinali gunlerde sakinlestiren, arada kanadigini gösteren bir varlik
    • İştw o benim (:

    • Tam benim sevdigim erkegi ifade ettin su tesadüfe bak ☺

    • @oreo123 iyidir iyidir ;)

  • Ula bişe del la karıyı kızı çevresini züklemiyomus gibi yapiyo mahsusçuktan sonra adi cool oliyo bildin süzekli sığır yani 😂😂
  • hatasız cool olmaz.
    • Zaaaaaaa xdxdxdxd

  • Bere takar. Elleri cebinde yürür cool erkek. :D
  • Cool erkek benim.
  • Sakallı ve bol parfümlü erkeğe
  • ''cool erkek'' cool olduğunun farkında olmayan erkeğe denir :D
  • Yapmacık tavırlar yapan kişiler ;)
  • Ona.
  • Bilinmezlikler ülkesinden gelenlere söyleniyor
  • kendi halinde olan ısrarcı olmayan karizma olan
  • cool olmak okadarda zor bisey deggil marifet cool olmakta degil serefli namuslu olmakta eger oyleysen ulasicagin en ust seviyedesindir yani zirvede
    • Vay be

    • birak baskasi cool olsun kardes sen serefli namuslu ol sahsen serefsiz cool olucagima ölüpte mezarsiz kalmayi tercih ederim sonucta adam yerine koyup gömülücez demi

  • uzaklara bakan erkek
  • Genel de bana derler ama seni bilmiyorum. #Dasdfghjk
  • Bana ( şu gözlüklü emojiden nasıl yapılıyor bilmiyorum )
  • Pek fazla insanlarla konuşmayarak gizemli gorunendir bence ama bunu yaparken karizma da olması gerek silik bir tip gibi görünürse cool değil ezik olur
  • Mesela umursamaz kafaya bişey takmaz bir tip
    Dis gorunus olarak da
    Sakallı dövmeli kısa saç kaslı
  • götü fazla havada olana kuul deniyor işte anlayı verin, :D
    • Hmmm

  • Umursamaz erkek işte
  • ben moruk. kendimi anlatırsam coolluk kaçar ama. maddeler arasında kendini anlatmayacaksın da var asdasd
    • Sanalda cool olsan nolck *

  • Cool olmaya çalışmayan tüm erkekler cooldur ajsjsjwj
  • meselaaaa ajdar?
  • bana denir kanka
  • Beyblade adli cizgi filmindeki kai mk
  • Herkesle konuşmayan bakımlı soğuk mizaçlı.
    • Cekici mi sence peki?

    • Ben de öyle olduğum için evet.

    • Pekala

  • bilmem
    • bir sg mal *

    • Aqq

    • liseli ergen siteden cık kasıyor :)))

    • Hepsini Göster
  • Göreceli şeyler onlar ya
  • yapmayın arkadaşlar kulağım çınladı :D
  • Kaliteli insan havasına bürünün , burnu havada tipler
  • Biri bana cool demişdi o zaman ne anlama geldiğini bilmiyordum. Nasılsan öyle olucaksın o zaman cool olursun bence
  • Tatlişko erkeklere denir😍
  • Boşver sen takma bunları.
  • Bana denmediği kesin :D
  • Bana denir^^
  • Sevdiğim bir davranış tipidir.
  • Bir nevi gariptir her ortama girmeyen kendine iyi bakan erkektir
  • ben konusmayan kendi kösesinde takılan bence
    • A sosyal tip yani

  • bana denmez
  • bana denir. baknz: ben.
  • Bakiniz ben.
  • adım semih
    bana denir :)
  • paran varsa cool sun para yoksa non cool
  • Çok yakışıklılardır karizmatik giyinirler pek konuşmazlar kızlar onlar için can atar veya erkekler de :D
  • Daha Fazla (6)