Teknoloji

Casper niravanaya format çektim wi fi gitti internete giremiyorum

arkadaşlar format attım bir türlü wi fi geri gelmiyor sürücüsünü bulamadım bilen varsa link atsın lütfen perişan oldum mb50ıa1 modeli bu
0 0

En İyi Erkek Görüşleri

  • diğer arkadaşlarda birşeyler yazmış bende yazim

    masaüstünde ya da başlat menüsünde bilgisayarım ın

    üzerine sağ tıkla seçeneklerden yönet butonunu seç

    açılan sayfadan aygıt yöneticisini seç

    soru işareti ya da sarı dikkat işareti olanlar yüklenmemiş ya da hatalı yüklenmiştir

    yüklemek istediğin eksiğ sağ tıkla seçeneklerden özellikleri seç

    açılan sayfadan ayrıntıları ayrıntılarda eksik dosyanın ismi çıkar uzun anlamsız bişey

    onu kopyala ctrl+c ile devid.com ya da googlede ara indir

    sonra o ayrıntıların hemen yanında sürünü var oraya gir

    en altta güncelleme olacak oradanda yüklediğin dosyayı göster

    anlatması zor yapması kolay baya açık yazdım sana kolay gelsin...
    • sağolasun

  • bana laptopunun aynısının resmini link atarmisin
    • bütün sürücüleri burdan hepsini indir arsiv yap ftp://213.194.123.227/CASPER/Notebook/CNY/ seninki cny modeli

En İyi Kız Görüşü

  • link verdiğin modeli kontrol et buradan indir eğer modelin yoksa her hangi biride uyumlu olur
    • sağolasın

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

5 19
  • wifi yoksa tost makinesinden mi giriyon hafız?
    • başka bilgisayardan giriyoruz her halde bu kadar mı aklın çalışmıyor

    • he bu kadar.

  • He ben de bugün modeme reset attım. 2 apartman 3'erden 6 blok her blokta 15 daire desen 90 daire internetime girdi. Şifre koyamıyorum ya. Sabahtan beri MAC engellicem diye vücudum aşırı su kaybetti.
  • Format at düzelir kanka.
    • atınca bu hale geldi :(

    • O zaman senin casper Nirvana'ya ulaşmış kanka. İnşallah sorunu halledersin.

    • ahaha :D sağol

  • Kardeşım modleını googleye yazarak yukleme içeriğini indirebılırsın
    • çıkartamadım bir türlü

  • e şu an hangi pc den yazıyosun ki :)
    • arkadaşın bilgisayarı gasp ettim :D

    • :)

  • Wireless sorunlu bir modele denk gelmiş olabilirsin. Dell inspironda aynı sorunu yaşamıştık.
    • formattan sonra böyle oldu başta bir sorun yoktu

  • modelin bu olduguna emin misin altindaki etikette yazan?
    • bu yazıyor sistem modeli diye

    • simdi laptopu ters cevir sarj giris voltajı caution yazan yerde model no yazar onu soyle

    • aynısı yazıyor orda da

  • dostum driver i eksik o pc nin modelini herşeyini öğren netten driverlerini indir yükle sorun düzelir inşallah netten bulabilirsin ben ünideyken 8-10 tane pc ye format attim bir driver için 5 saat araştırma yaptıgımı biliyorum
    • aynı durumdayım şu an

  • w ww.patronforum.com/forum/showthread.php?tid=18249 burdan indir
  • 1 - Driver magician indir.

    2 - Güncelle ye bas ve bekle 2 dk

    3 - Bilgisayarı tarat o eksik driverleri bulup sana indirme linkini verecek tıklayınca inecek sende kuracaksın hadi
    • yapamadığın yer olursa sor

    • kendi bilgisayarım hiç internete girmiyor ve bilgisayarımın sürücülerini bulamıyorum başka bilgisayardayım şu an

    • o bilgisayardan indir flash belleğe at ;) full sürüm bulabilirsin. katilimsiz.com a bir bak

  • casper sitesine gir orda vardr driverı. olmadı tüm markaların driverlarının olduğu bloaglar var google de arat çıkar
    • çıkmadı kardeşim :(

  • hangi işletim sistemi kullanıyorsun windows 7 ve 8 de otomatik yüklüyor diye biliyorum
    • win7 ama internete giremedim o yüzden bişi olmadı

  • Network kartı markan ne
    • bilmiyorm ki

  • WİFİ PROGRAMINI BULUP KURMAN GEREKİYOR BENİMKİDE ÖLE OLMUŞTU KURARSAN GÖRÜR
    • eyvallah

  • suan nete nası giriosun
    • arkadaşın bilgisayarından

  • Driver indireceksin kardes yardim ederim bulmana
  • Cope At ..
  • Google yazdnmı
    • yazmam mı ama sonuç yok

    • ilgınc casperın stesnde demı yok

    • bulamadım :(

    • Hepsini Göster
  • kablo ile bağlan indir
    • kabloluya giremiyorum kazı evinde kalıyorum o yüzden kablolu yok

    • bi kafeye git tak

    • yakınlarda yok ki hiç

  • drivelarını kontrol et ya da bilgisayar sağ tık yönet e gir aygıt yöneticisinden kontrol et
  • internet yoksa buraya nasıl girdin lan :O
    • başka bilgisayardan lan

    • şaka yapmıştım liseli neden bu kadar sinirlendin

    • salakça sorulara her zaman sinirlenirim yardım etmiyorsan vakit kaybettirme ayrıca liseli diyerek kendini büyük göstermen acizliğine girdiğine göre sen bir b. değilsin

    • Hepsini Göster
  • Yetkili servise götür hallederler ohohohoho
    • öyle imkanım yok şu an

  • bilgim yok

    • yine de sağol

  • Casperdan leptop alırsan olacağı bu :)
    • çok pişmanım :(

    • Son pişmanlık ne yarar

    • yaramıyor