Patates kızartması sever misiniz?

Nasıl olmuş arkadaşlar... Hadi hep beraber buyrun kahvaltıya buyrun 😊😊
Patates kızartması sever misiniz?
1 1

En İyi Kız Görüşleri

  • Çok güzel olmuş oatates kızartması yiyemiyorum sabahları maalesef özledim erken kalkıyorum işe gitmek için ve o saatte kızartamam o kadar bol zamanım yok maalesef biri benim için hazırlasa yerim ama 😁😁🙈🙈 özledim 💙💙💙🍟🍟🍟

    • Öncelikle teşekkür ederim efendim... Sizde sizin için kızarttığımı farzedin o zaman.. Yiyemeseniz de hiç değilse size moral olsun 😊

    • çok teşekkür ederim 🙂

    • Estağfirullah.. Ben teşekkür ederim efendim 🙏

  • Afiyet olsun kankammm

    • Eyvallah kankam.. Sana da yapıp postalayam mı 😂😂😂😂😂😂😂

    • Saol kankam ben çok sevmem pate kıraztmasını

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

9 4
  • severim afiyet olsun

    • Teşekkür ederim efendim

  • sekili garip sanki

    • Doğrudur efendim 😊

  • Evet çok severim. Ellerinize sağlık 😊

    • Teşekkür ederim efendim.. Pek iyi olmadı aslında.. 🙏😊

    • Çok güzel görünüyorlar eminim ki tadı da öyledir. 😊

    • @nehirbncnm Gel yaz bana

  • Guzel afiyet olsun

    • Teşekkür ederim efendim

  • Normalde çok severim ama bu hiç iştahımı açmadı yanmış 😂

    • Doğrudur efendim.. Kusura bakmayın 😊

    • Yok ne kusuru estağfurullah 😄

  • Yakmışsın patatesi, şunu şöyle yanık şekilde önüme getireni tokatlarım.
    İnsanın yaptığı işe saygısı olur lan, resmen patatesi yağa atıp gidip faturaları yatırmışsın, ayıptır âmk..

    • Eyvallah koçum

    • Dostum bi bildiğin yok bide adama hakaret etme. Bre ahmak ne kadar ukalâsın sen bide tokatlarmış. Hayatında kaç kere yemek yaptın da konuşuyorsun. Gram yanma yok kendi özel baharatını kullanmış. O patateslerin dışı çıtır içi yumuşak. Bilmeden konuşma sana Ayıptır

    • @Meftun001 sakin kardeşim 😂😂 tamam gerek yok böyle şeylere

    • Hepsini Göster
  • Kuru gözüküyor çok kizartmissin knk 🤣

    • Kuru değil o baharat üzerindeki 😊